Hvem og hvad er vi?

Non profit - frivillig forening

Formål / grundlag for foreningen - se formåls paragraffen

Beskrivelse:

"Skype for Business Brugergruppen er udsprunget fra  Avaya Brugergruppen og trækker derfor på mange års erfaring, opbygget i denne brugergruppe. Skype for Business brugergruppen har fortsat et meget tæt samarbejde med Avaya Brugergruppen.

Brugergruppens fornemmeste opgave er at danne netværk ved at formidle informationer og erfaringer mellem medlemmerne og leverandører, dels via denne hjemmeside, men hovedsagligt ved hjælp af 2 til 3 årligt tilbagevendende begivenheder:

  • Brugerdage
  • Temadag
  • Ignite
Gruppen består af virksomheder, institutioner og offentlige organisationer, som ejer/bruger eller påtænker anskaffelse af en LYNC / Skype for Business løsning. Leverandører kan ikke umiddelbart være medlem af gruppen, men inviteres til de forskellige arrangementer"

Års events?

Brugerdage

Brugerdagene er en 2 dages konference bygget op over et antal indlæg/workshops og en leverandør udstilling. Vores erfaringer viser at dette giver det bedste opbygning af netværk og sparing mellem vores medlemmer. Typisk er vi omkring 120 personer (70 medlemmer og 50 leverandører) på brugerdagene. Brugerdagene afholdes i oktober/november - gerne centralt i landet.

Temadag

Temadag er et endags arrangement som gennem indlæg/virksomhedsbesøg/workshops belyser et tema. Temaet vælges ud fra tilbagemeldinger fra medlemmerne. Typisk er vi omkring 60 personer (heraf kun enkelte leverandører). Temadagen afholdes i april/maj.

Ignite

Brugergruppen deltager i Microsoft Ignite på en fællestur hvor vi rejser sammen såvel medlemmer som leverandører. Brugergruppens formål med deltagelsen er:

  • At sikre at vi i vores netværk for seneste viden omkring produkterne
  • At styrke vores netværk mellem medlemmer og medlemmer/leverandører.
  • At sikre at vores netværk udbygges til også at have kontakter i, og viden om Microsofts organisation.